Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Przesyłka kurierska DPD) już od 99,00 zł.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

PIES TO LUBI - Dr.Clauder's Polska - Best Choice

 

§1

Postanowienia ogólne

1. Właścicielem strony i sklepu internetowego Dr.Clauder’s Polska pod adresem www.drclauders.pl jest Trufo s.c., ul. Jeziorna 26d, 91-358 Łódź, NIP: 9471983159, REGON: 101691405 (zwany dalej "Sklepem").

2. Sklep internetowy zajmuje się sprzedażą produktów dla zwierząt marki Dr.Clauder’s oferowanych na stronie internetowej www.drclauders.pl na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie niniejszego Regulaminiu (zwanego dalej "Regulaminem").

3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

 

§2

Zamówienia

1. Zamówienia można składać przez stronę internetową www.drclauders.pl lub telefonicznie na numer telefonu:+48 73 111 44 11.

2. Zamówienia przez internet przyjmowane są 24 godziny na dobę każdego dnia w roku, natomiast telefoniczne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 20:00 z wyłączeniem świąt państwowych.

3. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie.

4. Klient ma możliwość śledzenia statusu złożonego przez siebie zamówienia na stronie Sklepu internetowego po zalogowaniu się do swojego panelu klienta.

5. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru.

6. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie:

  • zaksięgowania wpłaty na koncie Sklepu internetowego przy wyborze płatności przelewem na konto,
  • autoryzacji transakcji w przypadku wyboru płatności elektronicznej (przelewy24.pl),
  • potwierdzenia zamówienia, gdy Klient wybierze płatność za pobraniem.

 

7. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty. Sklep odmówi realizacji zamówienia w przypadku dwukrotnej, nieskutecznej z powodu Klienta dostawy i opłaty "za pobraniem" w całej historii zamówień Klienta. 

8. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia.

9. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep.

 

§3

Sposoby płatności

1. Klient może zapłacić za zamówione towary:

  • przelewem bezpośrednio na rachunek bankowy Sklepu internetowego,
  • kartą kredytową lub przelewem elektronicznym za pośrednictwem systemu płatności elektonicznych przelewy24.pl (w przypadku płatności kartą, informujemy że operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.)
  • przy odbiorze.

 

2. Warunkiem wysłania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

 

§4

Ceny i promocje

1. Ceny wszystkich towarów przedstawionych w Sklepie internetowym są cenami brutto (z podatkiem VAT) wyrażonymi w złotych polskich (PLN).

2. Podane w Sklepie internetowym ceny nie zawierają kosztów przesyłki.

3. Całkowita wartość zamówienia zostaje podana Klientowi po dokonaniu wyboru formy płatności i sposobu dostawy, w końcowym kroku realizacji zamówienia w koszyku.

4. Każde zamówienie potwierdzone jest dowodem zakupu (paragonem lub fakturą VAT), który Klient otrzyma na podany w zamówieniu adres e-mail. Klient wyraża zgodę na otrzymanie dowodu zakupu w formie elektronicznej.

5. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania oraz wycofywania ich z oferty, przeprowadzania, odwoływania a także modyfikowania akcji promocyjnych. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży będą realizowane na zasadach obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.

5. Promocje na oferowane produkty nie łączą się, chyba że w zasadach promocji zaznaczono inaczej.

6. Sklep internetowy zastrzega sobie możliwość zakończenia promocji przed czasem w przypadku wyczerpania towarów objętych promocją.

7. Produkty dodawane jako gratis do zamawianych towarów nie podlegają wymianie ani reklamacji.

§5

Wysyłka towaru i koszty dostawy

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firmy kurierskiej.

2. Przy każdym produkcie jest podany termin, który opisuje, kiedy produkty mogą zostać przez nas wysłane - najczęściej są to maksymalnie 24 godziny od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji. Ich doręczenie następuje w ciągu 1-3 dni roboczych.

3. Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - poinformujemy o tym niezwłocznie.

4. Należy zwrócić uwagę, że termin realizacji zamówień opłacanych przelewem na konto może wydłużyć się o czas realizacji przelewu przez banki.

5. Aby zamówienie zostało zrealizowane, jego minimalna wartość musi wynieść co najmniej 20 PLN.

6. Koszty przesyłki zależne są od łącznej wartości zamówionych towarów. Całkowity koszt dostawy zamówienia wyświetla się po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu metody płatności.

§6

Reklamacje

1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien skontaktować się ze Sklepem telefonicznie: +48 73 111 44 11, a następnie odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.

3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

4. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

 

§7

Prawo odstąpienia od umowy

1. Na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klient ma prawo odstąpienia od umowy.

2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

3. W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa odstąpienia od umowy zakupiony  towar należy odesłać niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty jego odebrania.

4. Zwracany towar i dołączone do niego akcesoria nie mogą nosić śladów używania. Klient jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

5. Wraz ze zwracanym towarem należy odesłać dowód zakupu oraz wszystkie bezpłatne produkty i dokumenty dołączone do zwracanego towaru.

6. W terminie 7 dni od sprawdzenia stanu towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

7. Bezpośrednie koszty związane ze zwrotem towaru ponosi Klient.

8. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży towaru nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy:

  • której przedmiotem jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia,
  • której przedmiotem jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

§8

Ochrona prywatności

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do realizacji zamówienia przez Sklep.

2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo-promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

3. Dane osobowe Klienta przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

4. Klient ma prawo wglądu oraz modyfikacji swoich danych osobowych w każdym czasie, jak również żądania ich usunięcia.

5. Sklep nie ma dostępu do danych kart płatniczych klientów i nie odpowiada za nie - płatności internetowe są relizowane za pośrednictwem bezpiecznego serwisu (przelewy24.pl).

 

§9

Własność intelektualna

1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

§10

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.05.2018.

2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.

3. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.

4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i Kodeksu Handlowego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Google+
Sklep internetowy Shoper.pl